Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Palabras Aire...

Η διεθνώς αναγνωρισμένη βλόγερ Αθηνά
(μα τι λέω και δεν με μαζεύουνε...)
έφτιαξε επιτέλους το δικό της σπίτι!
Μην βιάζεστε να χαρείτε...
Δεν φεύγει από τα Ανατολικά Νέα.
Που τέτοια τύχη...
Απλώς θα το έχει δίπορτο.
Κάτι σαν μόνιμη κατοικία και εξοχικό.
Και όλα αυτά σε καιρό κρίσης.
Άσε το άλλο... Έδωσε και όνομα στο σπίτι της.
Λες και απέκτησε πύργο στη Σκωτία, ένα πράμα... 
Το ονόμασε  ola de palabras, που σημαίνει, λέει, κύματα από λέξεις.
Έλεος... Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας...
Αλλά τι να πεις, δεν υπάρχει κράτος αγαπητοί μου...

Ας αφήσω τώρα το τρίτο πρόσωπο και ας τα πω κανονικά:
Ναι, έχω χαρά μεγάλη που έχω και δικό μου σπίτι.
Να περνάτε να τα λέμε.
Βέβαια θα είμαι και εδώ αλλά, πως να το κάνουμε, εμείς οι μεγάλοι άνθρωποι θέλουμε και τον δικό μας χώρο.
Θα πίνουμε καφέ, θα σας κερνάω φοντανάκι, θα ακούμε μουσική, θα διαβάζουμε ποίηση, θα τα λέμε...
Τέλος πάντων ότι θέλουμε θα κάνουμε...
Θα σας περιμένω...

Η νέα μου διεύθυνση είναι: /http://oladepalabras.blogspot.com/

Με εκτίμηση,
Αθηνά...