Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Palabras Aire... (en la desesperación...)

...το μυαλό μου χορεύει με μουσική υπόκρουση το remix του "Tango De Roxanne" από τους Wow & Flute.



Χορεύει σε πιο δυνατούς ρυθμούς από όσο ίσως θα όφειλε. Και πάνω στο χορό μια σκέψη έρχεται...

...ότι, λέει, να μην έχεις πεθάνει – να κρύβεσαι...
Και να σε συναντήσω.
Και να σου λέω, να σου λέω, να σου λέω – εγώ θα πω πρώτα μετά εσύ.
Και θα τα αναλύσουμε όλα.
Θα τα εξηγήσουμε, θα βρούμε ρίζες, αιτίες, λόγους , αφορμές.
Και θα ενοχοποιήσουμε τα γονίδια - να μην σου πω και τα μιμίδια - (αυτά θα σηκώσουν μεγάλο βάρος).
Θα ενοχοποιήσουμε και τους άλλους, όλους τους άλλους και ο ένας τον άλλον – πιο πολύ εγώ όμως, πάντα πιο πολύ εγώ όμως, γιατί πάντα - παρόλο που δεν φαινόμουν - ήμουν η πιο σκληρή από την πρώτη πράξη μέχρι την τελευταία.
Ενδιάμεσα, όταν τολμούσες να με πειράξεις μία, σου το ανταπέδιδα δύο – μεθοδευμένα, αποτελεσματικά – για να μάθεις εσύ (αηδίες λέω... για σταματήσει το τσούξιμο το έκανα...).
Και θα καταλήξουμε σ’ αυτή την αμηχανία που τότε δεν ξέραμε (θα σου την μάθω εγώ – διδακτορικό έχω κάνει τώρα πια) και μετά θα πάει ο καθένας σπίτι του.

Αλήθεια, που θα ήταν το σπίτι σου;

Με απόγνωση,
Αθηνά...

ΥΓ.
Οι Wow & Flute είναι από την Barcelona της Ισπανίας http://www.wowandflute.com/ http://www.facebook.com/wowandflute#!/wowandflute?v=info

Τα μιμίδια είναι θεμελιώδεις μονάδες-φορείς πολιτισμικής κληρονομιάς οι οποίες μεταδίδονται από τον ένα εγκέφαλο στο άλλο (περισσότερα εδώ).