Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

PON PON ROSE

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ
Αγαπητέ Άγιε Βασίλη...
Για την καινούργια χρονιά που μας έρχεται θα ήθελα:
Να μου φέρεις ένα μεγάλο μαύρο πιάνο με ουρά (Steinway κατά προτίμηση). Όχι ότι ξέρω να παίζω, αλλά έτσι για να υπάρχει
Να μου φέρεις απεριόριστη έμπνευση μπας και τα κονομήσω επιτέλους από την τέχνη
Να ξαναβγάλουν δίσκο οι Pink Floyd.
Να απαγάγουν οι εξωγήινοι τον Χατζηγιάννη και τον Πλούταρχο
Να σταματήσει η μάνα μου να μου τη λέει που δεν πήρα ποτέ πτυχίο. (αμάν πια τόσα χρόνια)
Να σταματήσει ο σκύλος μου να τρώει το λάστιχο για το πότισμα
Να ανατιναχτεί ο πομπός του Λάμψη FM και του STAR
Να μείνει άνεργος ο Βερύκιος και ο Αυτιάς (ναι, είμαι κακιά, ε και;)
Να εφευρεθεί επιτέλους μια οδοντόβουρτσα που θα μου πλένει τα δόντια ενώ θα κοιμάμαι
Να κοιμάμαι (περισσότερο)
Να θυμάμαι (λιγότερο)
Να αναστηθεί (αν είναι εύκολο) ο Χάρολντ Πίντερ
Να σταματήσουν να με πληρώνουν με 28μηνες επιταγές
Να συνεχίσουν (σε κάθε περίπτωση) να με πληρώνουν
Να μου κάνει κάποιος δώρο ένα iMac (αν είναι δύσκολο βολεύομαι και με iPhone)
Να εξαφανιστεί ως δια μαγείας το glitter από όλον τον πλανήτη
Να υποβιβαστεί (αν είναι εύκολο σε παρακαλώ σε όλα τα αθλήματα) ο Ολυμπιακός
Να μου αναβαθμίσει αυτόματα ο ΟΤΕ τη γραμμή σε 80Mbps (δωρεάν!)
Να μη βγάλει άλλο Ράμπο ή/και Ρόκυ ο Σταλλόνε
Να απαγορευτούν δια νόμου τα παράθυρα στις ειδήσεις
Να φυτρώσουν 12.000 δέντρα στη γειτονιά μου

Α! Mην το ξεχάσω...
Πιάσε, αν δεν βαριέσαι, και μια επί γης ειρήνη και εν ανθρώποις ευδοκία...

Μετά τιμής,
Αναΐς (από το Παναής)

Υ.Γ. Έτσι και μου φέρεις ελαφάκι τελικά, θα πω στα παιδιά όλου του κόσμου πως δεν υπάρχεις!
Εντάξει;