Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

...Θαμώνες στο καφενείο η ΕΛΛΑΣ ...!!!



..Δες πως η πίεση του χρόνου μας σπρώχνει με φούρια και βιασύνη μες την Βαβυλωνία της καθημερινότητας . Κι αν καταφέρουμε για λίγο να κουρνιάσουμε στην απολαυστική στιγμή του καφέ τότε αρχίζει η Βαβυλωνία των λέξεων . Τό συνοθύλευμα των φράσεων ! Θαμώνες στον ιδιο παρανομαστή δοκιμάζουμε από πολλές οπτικές γωνίες να λύσουμε την εξίσωση της ζωής μας. Την σύντομη αλλά ηχηρή ανάπαυλα που και που ολο και κάποιος λαχειοπώλης ερχεται να την διακόψει βάζοντας τα ονειρα μας σε δοκιμασία . Προτείνει και παροτρείνει τυχερούς αριθμούς και σειρές .
Πως γίνεται ομως οι αριθμοί να διαλέγουν αριθμούς ??? ΅Ας προσπεράσω την απορία μου . Παρά δίπλα μια κυρία στο τραπεζάκι πλάι στο παράθυρο αγναντεύει εξω στον πεζόδρομο , κάπου κάπου σκύβει στο μπλοκάκι της και σημειώνει ... Το ραδιόφωνο σε λίγο θ αναγγείλει την ώρα . Πράγματι η φωνή του εκφωνητή φτάνει στα αυτιά μου σαν να ρχεται από το βάθος του πηγαδιού ! Ξύπνησα από το βύθισμα ! Ειπα μέσα μου τέλος χρόνου.
Το τετράδιο με ράγες μπροστά μου ανοιχτό και πρόθυμο να φιλοξενήσει την μολυβένια μου σκέψη ! Γυρίζω σελίδα και στο πάνω μέρος σημειώνω .. Αυριο ειναι άλλη μέρα .. ειναι μια αλλιώτικη μέρα !!!
 
Κυριάκος Σάμιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου