Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΑΡΓΟΣ - ΚΥΠΡΟΣ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ....

Γνωρίζεται πόσο «του σπιτιού» γυναίκα είμαι.
Φτάνει όμως ένα τηλεφώνημα να με αποπλανήσει.
-Είσαι να πάμε στο Αργος; (η ΕlenaG)
-Φύγαμε! (η του… σπιτιού).
Σκοπός του ταξιδιού ήταν να γνωρίσουμε την Αθηνά (ola de palabras)….
Οδηγός ο άντρας της Ελενας…
Τι το ήθελε μάνα μου;
Ευτυχώς που έχει χιούμορ θανατερό!
Είχε και μια μπόρα στη διαδρομή αλλά δεν μας χάλασε το κέφι
 

Το ραντεβού στην κεντρική πλατεία… μια λιλά ομπρέλα έδινε το στίγμα:
Εδώ είμαστε!
Αγκαλιές ..φιλιά.. συστάσεις.. και η βρόχα έπεφτε….
Πρώτος σταθμός καφετέρια… να και το Χριστινάκι μας!{christina}
Σαν από χρόνια να γνωριζόμαστε οι τυπικότητες δεν είχαν θέση στη συζήτηση….
σιγά τη δυσκολία που έχουμε στην επικοινωνία!

Μετά το κέρασμα ΚΑΙ του φαγητού ήθελε η αφεντιά μου να δει το στούντιο του σταθμού «Ανατολικός 95,8» αυτός στα δεξιά της σελίδας; Α, γεια σου!

Εγινε η ξενάγηση …..

Σκέτη πρόκληση!!!!! Θέλω να τα πωωωωω!!!!!
Ενθουσιαστήκαμε!!!
Αθηνά την επόμενη φορά θέλω συμμετοχή!
Ο συνεργάτης της ο Κώστας σίγουρα δεν θα μου χαλούσε το χατήρι!!
Η φιλοξενία της ήταν ζεστή και η αγκαλιά της τρυφερή…………
Να ευχαριστήσω τον άντρα της Αθηνούλας που μας ανέχτηκε..
η ηρεμία και η ευγένεια του σε δυνατά ντεσιμπέλ!!
(σχήμα οξύμωρο.. μη με μαλώσεις κοριτσάκι μου!!)

Οι εκπομπές της Χριστίνας μας είναι:
Τρίτη 21:00 μ.μ..
Σ/Κ 11:00 π.μ..

Το ..τρίο συνέχισε το ταξίδι του στην Αρχαία Κόρινθο....
Ερμε.. Πανίκο τι σου έμελλε να πάθεις!!!! 
Γιαγιά Αντιγόνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου