Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Palabras Aire...

Για λίγες μέρες έλειψα και έγιναν πράματα και θάματα Λοβέρδος να αναφωνεί: "Δεν υπάρχει αξονικός τομογράφος" και τα spread να έχουν στήσει χορό σαν τα κοράκια πάνω από το πτώμα της Ελλάδας.
Τελικά τόσα μέτρα μας πήραν για να μην ανέβουν τα επιτόκια πάνω από το 6%, θα δανειστούμε στο τέλος με 9% και θα είμαστε και ευχαριστημένοι.
Τα spread είναι κάτι σαν την βενζίνη. Μόνο ανεβαίνουν. Ξέρετε, η βενζίνη ακριβαίνει κάθε φορά που βρέχει, που χιονίζει, που έχει ηλιοφάνεια, όταν ανεβαίνει η τιμή του βαρελιού, όταν πέφτει η τιμή του βαρελιού, όταν μπαίνει πλαφόν, όταν δεν υπάρχει πλαφόν…. χίλιοι λόγοι υπάρχουν.
Έτσι και με τα spread. Ο λόγος τώρα ήταν, λέει, ένα βαθύ λαρύγγι. Σαχλαμάρες. Και ένα μωρό να φταρνιζόταν θα έβρισκαν την δικαιολογία για να ανέβουν.

Ομολογώ ότι αισθάνομαι ασφαλής.
Αφού κατάφεραν και τους έπιασαν πριν ανατινάξουν την Αθήνα... Θυμίζω ότι τέτοια επιτυχία ούτε ο Τζακ Μπάουερ δεν έκανε, αφού του είχε σκάσει μία ατομική βόμβα στο L.A...

Η Ελλάδα έχει παράδοση στις δυνατές σχέσεις έρωτα και φιλίας.
Πάρις και ωραία Ελένη, Δάμων και Φιντίας, Ανδρέας και Δήμητρα και τώρα… Ντόρα και Αντώνης.
Δήλωσε η Μπακογιάννη ότι δεν θα παραστεί στη συνεδρίαση της Κεντρικής επιτροπής και στη Ρηγίλλης είναι… απαρηγόρητοι. Το τέλειο παράδειγμα της λαϊκής ρήσης: "Μαζί δεν κάνουν και χώρα δεν μπορούν".
Ο Μεϊμαράκης είναι άλλη περίπτωση. Θα πάει μεν, αλλά θα κάνει τον μουγκό. Διότι ως πρώην υπουργός Αμύνης όταν μιλάει, τα λέει τσεκουράτα.
Στο μεταξύ, οι δύο πλευρές ανταλλάσσουν μέχρι τώρα "μπηχτές" μέσω "κύκλων". Προς το παρόν, πάντως, η Ντόρα δείχνει περισσότερο.. περι-κυκλωμένη.
Σκεφθείτε τι βαρύ, ανθυγιεινό και άχαρο είναι το επάγγελμα του "κύκλου" της Ντόρας.
Αυτοί δεν είναι κύκλοι σαν της Ολυμπιακής, είναι…. χειροπέδες.
Από την άλλη πλευρά "κύκλος" του Σαμαρά είναι ο Γιάννης Μανώλης ο οποίος, όπως ξέρετε, στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.
Σκεφθείτε, λέει, να μην εμφανιστεί στην ΚΕ η Ντόρα, αλλά να πάει στη θέση της, ως αριστίνδην μέλος, ο μπαμπάς της. Ο Σαμαράς θα καλέσει τον Άνθιμο για… ευχέλαιο.
Η Ντόρα ζητάει να υπάρχει συγκεκριμένη χρονική θητεία για τον πρόεδρο της ΝΔ.
Αν τη ρωτούσαν πότε θα πρέπει να λήξει η θητεία του Αντώνης Σαμαρά θα απαντούσε… "χθες".
Δεν τη βλέπω καθόλου καλά τη Ντόρα.
Ούτε και ο Σαμαράς...

Όταν ακούω τη λέξη "ημιϋπαίθριος" μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Το πρωτοέπαθα επί Σουφλιά αλλά απ’ ότι φαίνεται η ασθένεια έκανε μετάσταση και επί της πράσινης υπουργού Περιβάλλοντος
Θα μου πείτε να μην τιμωρηθούν οι παράνομοι που έκτισαν μπαλκόνια και έκαναν σπίτια τα πάρκινγκ; Ναι, φίλε αναγνώστη, να τιμωρηθούν αυστηρά. Αν χρειαστεί και δια λιθοβολισμού με τα τούβλα και τους τσιμεντόλιθους που χρησιμοποίησαν
Αλλά, δεν μπορεί να μένουν στο απυρόβλητο οι εργολάβοι που πούλησαν χώρους μαϊμούδες, τα ‘κονόμησαν γιατί γλίτωσαν και τα μπετά και τώρα σφυρίζουν αδιάφορα.
Και να μην ακούσω ξανά αυτό το "να μην κτυπηθεί άλλο η οικοδομή". Γιατί όλοι οι άλλοι χτυπηθήκαμε και χτυπιόμαστε σαν χταπόδια. Ας χτυπηθούν κι αυτοί που γέμισαν τη χώρα με εκτρώματα.
Να μην ρωτήσω τι δηλώνουν όλοι αυτοί στην εφορία γιατί θα μελαγχολήσουμε και δεν το θέλω.

Απορία: Από τον Ζαν Πολ Γκοτιέ, στον Ζαν Κλοντ Τρισέ η απόσταση είναι πολύ μεγάλη;

Με εκτίμηση,
Αθηνά…