Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Palabras Aire...

Γαλλικό περιοδικό αποκαλύπτει ότι Νικολά Σαρκοζί και Κάρλα Μπρούνι κερατώνουν αλλήλους. Όχι, στον επικείμενο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, χωρισμό του ζεύγους δεν εμπλέκεται η Τζούλια Αλεξανδράτου. Άλλος είναι ο Γάλλος του βίντεο.

Ο Γιώργος βρίσκεται επιτέλους στην Ελλάδα. Καλώς ήρθες, πρόεδρε…
Σαν στο σπίτι σου.
Δυο χρόνια το ζάλιζε το θέμα της βίζας η Ντόρα και ο Ομπάμα το έδωσε στον Γιώργο. Μου φαίνεται ότι ο Μπαράκ τη θέλει την ευχετήρια κάρτα από τον μπαμπά της.
Φτου! Τώρα που καταργήθηκε η βίζα για την είσοδο στις ΗΠΑ, δεν έχουμε πλέον τα… ναύλα.
Φίλος και εταίρος της Ελλάδας οι ΗΠΑ, δήλωσε ο Ομπάμα. Μόνο που σε μια εταιρεία καμιά φορά ο πτωχός εταίρος αντιμετωπίζεται ως… εταίρα.
Για δες! Ούτε που καταλάβαμε πώς από το "Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι" φτάσαμε στο… "God bless America".
Γιορτάζοντας την επιστροφή του στην πατρίδα, ο πρωθυπουργός, μας είπε ότι οι θυσίες θα πιάσουν τόπο...

Τεράστια συμμετοχή, μεγάλη συγκέντρωση στην απεργία. Και τώρα;

Πόσο κοστίζει ένα ελληνικό νησί; Αναρωτιέται η El Pais, σε άρθρο της με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα της Bild, το οποίο καλούσε την Ελλάδα να πωλήσει ακατοίκητα νησιά για να πληρώσει τα χρέη της.
Δεν μας έφταναν οι Γερμανοί έχουμε τώρα και τους Ισπανούς να ρωτάνε.

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ είπε ότι δεν κινδυνεύει ο 14ος μισθός. Ωχ, ξεκινήστε οικονομίες. Σκοπεύουν να καταργήσουν τους προηγούμενους 13.

Η ΝΔ είναι ικανοποιημένη για τις δημοσκοπήσεις Πρώτον, γιατί πέφτει το ΠΑΣΟΚ και, δεύτερον, γιατί η ίδια είναι ακόμη δεύτερο κόμμα. Ουάου!
Έφτασε το 18% και δεν κινδυνεύει γιατί ο ανώτατος στόχος που είχε ποτέ το τρίτο κόμμα ήταν το “ΚΚΕ δυνατό / 17 τοις εκατό”.

Μίλησε και ο Σαμαράς με τη Μέρκελ. Πήρε κάτι; Ποιος πλήρωσε το τηλεφώνημα;

Οσονούπω, θα αρχίσουν τα ρεπορτάζ για το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού. Αλλά, φευ, για χιλιάδες τηλεθεατές θα πρόκειται για θέαμα… επιστημονικής φαντασίας.
Προβλέπω ότι εφέτος θα παρεισφρήσει και στα πασχαλινά έθιμα η Παγκοσμιοποίηση. Δηλαδή αρνάκια Αλβανίας, Βουλγαρίας, Αργεντινής, Νέας Ζηλανδίας…
Θα δοθεί έτσι και μια αισιόδοξη απάντηση στο παλιό φιλοσοφικό ερώτημα που βασανίζει τα αμνοερίφια: "Υπάρχει ζωή μετά το Πάσχα;".

Αυξάνεται ο ΦΠΑ, μάντεψε ποιος θα τον πληρώσει...

Ο Πεταλωτής είπε ότι η κυβέρνηση έχει λευκή εξουσιοδότηση για να κάνει μεγάλες ανατροπές.
Δηλαδή εξουσιοδοτήσαμε τον Γιωργάκη να μας πάρει τον 13ο και 14ο μισθό, να μας αυξήσει το ΦΠΑ, να κάνει τα εργασιακά "λάστιχο" και την σύνταξη όνειρο μακρινό;
Πάλι ο άνθρωπος του μόχθου έδωσε την λευκή εξουσιοδότηση; Δεν πάει σε καμιά άλλη χώρα αυτός ο άνθρωπος του μόχθου;
Μας έχει καταστρέψει...

Θα ιδρύσει νέο κόμμα είπε ο Νομάρχης. Για να το βρει έτοιμο η Ντόρα;Κόμμα ο Σαμαράς, κόμμα η Ντόρα, κόμμα ο Νομάρχης, κόμμα είχε ο Αβραμόπουλος… Στο τέλος δεν θα λέγεται ΝΔ αλλά ΣΕΚ. Σύλλογος Ενωμένων Κομμάτων. Κάτι σαν το ΣΥΡΙΖΑ στο δεξιό του.

Με εκτίμηση,
Αθηνά…