Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Palabras Aire...

Επιτέλους άρχισαν οι εκπτώσεις! Κορίτσια,(και όχι μόνο...), ξεσαλώστε... Μέχρι και -70% σου λέει.

Ένα περίεργο πράγμα μου συμβαίνει τώρα τελευταία Κάθε που κοιμάμαι, ακούω στον ύπνο μου μια φωνή να μου λέει: "κυβέρνηση παρακρατικών, κυβέρνηση παρακρατικών.".
Τι είναι αυτό τώρα, θα σας γελάσω, και δεν το θέλω...
Αν παρ' όλα αυτά κάποιος γνωρίζει από όνειρα, ας επικοινωνήσει (βέβαια προκύπτει και το εξής ανησυχητικό: και η Ζαν ντ' Αρκ φωνές άκουγε και την έριξαν στην πυρά, τη βαριόμοιρη...)

Κι εκεί που αναρωτιόμουν αν υπάρχει Πρωθυπουργός στη χώρα, νάτος... εμφανίζεται από Ισπανίας και στέλνει μηνύματα προς το εσωτερικό μέτωπο. Αλλά γιατί από κει βρε παιδί μου; Πρέπει να τρέχουμε στην ξενιτειά για να τα λέμε;

Αχ, τι καλά! Μαθαίνω ότι τα βρήκαν στον ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα δεν μένει παρά να βρουν τους ψηφοφόρους τους που την έκαναν με ελαφρά...

Αυτό το πράγμα, πάλι, με το που σημείωσε μια επιτυχία η ΕΥΠ να διώχνουν τον διοικητή της, εγώ δεν το καταλαβαίνω... Εκτός εάν όταν κάποιος κάνει το σωστό, χαλάει την πιάτσα και ως εκ τούτου δεν έχει θέση πουθενά.

Αβραμόπουλος για τη νέα γρίπη: "Να σας πούμε ότι δεν ανησυχούμε, θα λέγαμε ψέμματα".
Αλλά για πείτε μου είναι αλήθεια όλα αυτά που ακούγονται ή είναι βρώμικα παιχνιδάκια των φαρμακοβιομηχανιών;
Το υπουργείο Υγείας μας παραπλανεί και παίζει κι αυτό το ίδιο παιχνιδάκι με τις πολυεθνικές;
Ή οι εκτιμήσεις είμαι αξιόπιστες;
Αν ισχύει το δεύτερο, δεν απαιτείται μια κατάσταση ετοιμότητας και επιφυλακής;
Κι αν ναι, εγώ γιατί δεν την βλέπω;

Τι μαθαίνετε; Θα πάνε σε εκλογές αφού πρώτα φιμώσουν τα blogs; Όχι τίποτε άλλο αλλά μόλις άφησα το ντιβάνι του ψυχολόγου μου, θα κάθομαι πάλι φτου κι απ' την αρχή; Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση. Να γράφουμε συνθηματικά. Δεν είναι κακό... Θα διευρύνουμε και τη φαντασία μας!

Με εκτίμηση,
Αθηνά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου