Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Palabras Aire...


Νάτην η παράκρουση! Την βλέπω να έρχεται. Διαβάζω στο προσφιλές μου blog
chanianikos-themis: H παχυσαρκία θανάσιμος παράγοντας για τη νέα γρίπη. Και ερωτώ: ποία η θέσις μου τώρα της ευτραφούς, πτωχής πλην τιμίας κόρης;
Προλαβαίνω να χάσω τα παραπανίσια; Και πως θα γίνει αυτό αν πηγαίνω στου Ζυλ, στο Τολό και γεύομαι τα θεσπέσια πιάτα του, (για να μην αναφέρω τα γλυκά του);

Μ' αγαπάς νονέ; Ναι παιδί μου, ναι!
(Νονός ΕΛΛΑΣ Α.Ε.)

Πως τα πάτε λοιπόν με την καπνοαπαγόρευση; Τώρα που το ανέφερα να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...

Λοιπόν, νέοι ορίζοντες ανοίγονται μπροστά σας! Όσοι νομίζετε ότι είστε ικανοί, τηλεφωνήστε στο 1142 και καρφώστε τον γείτονά σας, τον κολλητό σας, τον συνεργάτη σας, τον μπατζανάκη σας, την θεία σας τη Φωτούλα και όποιον άλλον δείτε να καπνίζει. Έτσι μπορείτε να ξεκινήσετε μια σημαντική καριέρα στην ΕΥΠ. Μην χάνετε χρόνο. Όλοι οι ρουφιάνοι θα γίνουν δεκτοί.

Άσχετο: Χάθηκε νάχω κι εγώ έναν κουμπάρο υπουργό;

Καλέ, αληθεύει ότι ο Τσίπρας πρότεινε διαρκές συνέδριο;
Δηλαδή πόσης διάρκειας;
Μετά από πόσα χρόνια θα βγάλουν συμπεράσματα;
Μετά από πόσες δεκαετίες ο ΣΥΡΙΖΑ θα αποτελεί εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης;
Θα ζω εγώ για να το δω;

Βαρύς ο Ρακίνας αγάπη μου, βαρύς. Η Επίδαυρος ήταν βέβαια γεμάτη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν καλή η παράσταση. Και η Μίρεν έχει όσκαρ αλλά τι τα θες, δεν αρκεί αυτό.

Και μία έκκληση προς τα "καμάκια" της ευρύτερης περιοχής Αργολίδας: Αποφύγετε καλά μου παιδιά το φλερτ με τις αλλοδαπές τουρίστριες. Πιθανόν η μόνη λέξη που θα μάθετε θα είναι "Tamiflu".

Θεία Μυρσίνη, τον ημιυπαίθριο τον δήλωσες;

Με εκτίμηση,
Αθηνά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου