Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

NICK CAVE & KYLIE MINOGUE

-Με φωνάζουν άγριο τριαντάφυλλο. Όμως, το όνομά μου ήταν Εlisa Day. Γιατί με φωνάζουν έτσι δεν ξέρω. Το όνομά μου ήταν Elisa Day.

-Από την πρώτη ημέρα την είδα ήξερα ότι ήταν η μοναδική... Όπως με κοίταξε στα μάτια και χαμογέλασε, τα χείλη της ήταν στο χρώμα των τριαντάφυλλων, που μεγαλώνουν κάτω στο ποτάμι, όλα αιματηρά και άγρια...

-Όταν χτύπησε την πόρτα μου και μπήκε στο δωμάτιο, ο τρόμος μου υποχώρήσε μέσα στη σίγουρη αγκαλιά του. Θα ήταν ο πρώτος μου άνδρας, και με ένα προσεκτικό χέρι, σκούπισε τα δάκρυα που έτρεξαν στο πρόσωπό μου...

-Τη δεύτερη ημέρα της πήγα ένα λουλούδι. Ήταν η πιο όμορφη από κάθε άλλη γυναίκα που είχα δει. Είπα: "Ξέρεις που μεγαλώνουν τα άγρια τριαντάφυλλα, τόσο γλυκά και ελεύθερα; "

-Την δεύτερη μέρα ήρθε με ένα τριαντάφυλλο... Είπε: «Θα μου δώσεις την απώλεια και τη θλίψη σου;" Μου είπε: "Αν θελήσω να σου δείξω που είναι τα τριαντάφυλλα θα με ακολουθήσεις;"... Την τρίτη μέρα με πήγε στο ποτάμι. Μου έδειξε τα τριαντάφυλλα και με φίλησε... Και το τελευταίο πράγμα που άκουσα ήταν μια λέξη, έτσι όπως στεκόταν χαμογελαστός από πάνω μου με μια πέτρα στο χέρι του...

-Την τελευταία μέρα, την πήγα εκεί που μεγαλώνουν τα άγρια τριαντάφυλλα. Κι όπως την φίλησα, είπα: "Όλη αυτή η ομορφιά πρέπει να πεθάνει"... Κι έσκυψα κι έβαλα ένα τριαντάφυλλο στο στόμα της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου