Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

...ΠΑΣΑΤΕΜΠΑΚΙ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ!!!

...Πως είναι όταν τα ματοτσύνορα δίνουν την μάχη με έναν απρόσμενο κατακλυσμιαίο εφιάλτη ; Δίνουν την μάχη για να ξυπνήσουν και αργά αργά να αναγνωρίσουν το κομοδίνο, την κουρτίνα , το παράθυρο, το ξυπνητήρι και τα υπόλοιπα μικροαντικείμενα που στολίζουν ένα υπνοδωμάτιο; Χμ! Χμ! Το ξυπνητήρι.... αριστερά ...αριστερά... το ρολόι... τα λόγια του Μάκη μας κι έπειτα κατακλυσμός!!! Το κασελάκι του σκοντάφτει ...σκόρπιο παντού το ..πασατεμπάκι του !!! Βαρύ εγκεφαλικό και ύστερα βαριά ορφάνια στην σκηνή και όχι μόνο !
...πασατεμπάκι παιδιάαααα!!!
Γύρω μας παντού τα χνάρια του Μάκη μας!!! Η φωνή του τα βήματα του το χαμόγελό του το αστείρευτο χιούμορ το επικοινωνιακό του χάρισμα ακόμη και ο φόβος του για τα..σκυλιά!!!
...πασατεμπάκι παιδιάαααα!!!!
Αγαπημένε φίλε μου Μάκη... Ζω στιγμές Νικόλα... ξέρεις... έχετε πολλά να κουβεντιάσετε, ο Νικόλας θα σου λέει και συ θα γράφεις... άλλωστε αν θυμάσαι είχαμε αφήσει εκκρεμότητες ... Κι αν κάνεις βόλτα και στο τμήμα των θηλέων θ' ανταμώσεις την Μαρία , οπότε έτοιμος ο θίασος!!! Τι λες Μάκη μου ; Το έχεις κατά νου; Είμαι σίγουρος γι' αυτό...
...πασατεμπάκι παιδιάααα!!!
Αγαπημένε φίλε μου Μάκη ελπίζω και εύχομαι το αεράκι που φυσάει να τηρήσει την υπόσχεση του και να σου πει ότι θα συνεχίσουμε στα χνάρια που έσπειρες με τις πράξεις και την δράση σου , να σου πει επίσης να μην έχεις έννοια για την Αλέκα και το Κατερινάκι είμαστε στο πλάι τους ,κοντά τους για οτιδήποτε ....

Ας έχεις καλό ταξίδι αγαπημένε φίλε μου Μάκη !
Άντε λοιπόν καλή αντάμωση!!!

Κυριάκος Σάμιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου