Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΑΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΜΕ!

Σας έχουμε μερικές προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό και την επικαιροποίηση του καθημερινού σας λεξιλογίου:

* "Δεν πας να διαβουλευτείς λέω εγώ" ή "μη μου ζαλίζεις τη διαβούλευση".

* "Θα σου ανοίξω το σπρέντ".

* "Θα γίνει της Moody’s το κάγκελο".

* "Να χ… την αγορά σου" ή "σε ποια αγορά πιστεύεις;"

* "Είσαι και τελείως stage".

* "Σιγά θα σκίσεις καμιά απόδειξη"

* "Θα σου κλείσω τον Προμαχώνα".

* "Πατέρα ξέμεινα, κάνε μου μία… γονική παροχή".

* "Έπαιξα στο στοίχημα το Άρης – Παναθηναϊκός άσσο standard & poor’s".

* "– Μπαμπά, θέλω το χαρτζιλίκι μου…" "– Κομένη, δέχομαι πλέον μόνο… θεσμικά αιτήματα".

* "Όχι στα μπλόκα της αστυνομίας κατά των φιλάθλων".

* "Τα έχω τρία χρόνια με την Καίτη, αλλά τώρα πια με πιέζει να κάνω αναθεωρημένο πρόγραμμα σταθερότητας".

* "Καλός ο Μπάμπης, αλλά δεν άντεχα άλλο. Έκανα… εθελούσια έξοδο".

* "Μπήκε ο ληστής με μία μεγάλη σακούλα στην τράπεζα και φώναξε στους πελάτες: Δεν ζητώ την ανοχή, αλλά τη συμμετοχή σας".

Αν ποτέ αλλάξουμε το όνομα του ιστιλογίου μας, θα του δώσουμε ένα σοβαρό στιβαρό και μοντέρνο τίτλο: "Συμμετοχική διαβούλευση"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου